JENNY - 8 /11

Insåg i morse att jag har tränat varje dag i veckan så jag ställde in dagens träning för att vila istället. Så idag har jag inte gjort annat än att slöa, jobba och plugga.

I morgon är det en ny vecka och då ska jag införa ett nytt löfte, inte något godislöfte eller liknande utan jag ska försöka att inte klaga på någonting under hela veckan. Jag känner att nu när de är höst, mörk och mycket att göra så blir de lätt att jag börja klaga på saker som att de är kallt, att jag är trött, att maten inte är god, att jag aldrig har tid osv. Så för att få alltig att kännas lite lättare så ska jag ändra min inställning till saker genom att se allt från den ljusa sidan, så att säga ;) Näe men de är faktiskt så att vår inställning och våra tankar påverkar oss mycket mer än vad vi tror, och jag tror att många många gånger glömmer bort att vi har makten över dem. Så genom att tänka mer positivt kan tillvaron även börja kännas mer positiv. Så från och med i morgon så ska jag försöka att inte klaga på någonting och försöka att se på saker mer positivt, för att se om de kommer att påverka mig och få hösten att känns lite mer ljus. Hoppas Lisa hakar på mitt löfte, de är alltid lättare om man är två, då har man någon som kan peppa och hålla koll på en ;)    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0