JENNY - 26/11

Igår blev de att köra ett core pass på morgonen för att sedan fara till skolan och plugga NKb hela dagen. Provet hade jag i morse och de gick bra måste jag säga, skönt att de är över, nu måste jag bara ta tag i alla andra uppgifter… Slutade vid 12 idag så jag passade på att gå på stan och köpa lite inför i morgon som nya strumpor osv. Sen nu på kvällen har jag kört ett box pass på 75 min, och jag är helt död i kroppen nu, måste köra box oftare, har glömt hur kul och bra träning de verkligen är! Näe nu ska jag ta och käka mina ägg som jag kokat, och lite blåbärssoppa så klart, riktigt bra kvällsmål efter träning med mycket protein, fett och fibrer!    

Så här glad är jag över att de är fredag i morgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0