JENNY - 12/11

Vaknade upp i morse och kände mig hängig och febrig så jag sjukanmälde mig för att ta de lugnt i dag och hoppas på att de inte blir värre, så att jag kan bli frisk till i morgon. Jag känner mig redan bättre, har då ingen feber nu iaf och halsontet är över. Men de var nog bra ändå att jag stannade hemma, att lyssna på kroppen är viktigt om inte, så kommer de att sluta med att de bara blir värre. Samtidigt som jag ringde och sjukanmälde mig i morse så ringde jag till de jobbet där jag sommarjobbade i somras och  i morgon ska jag få komma förbi och få en vikarie användare så nu kommer jag kunna gå in på en sida eller vad man nu ska kalla de och fylla i de dagar jag vill jobba då de behövs extra jobb. Hoppas på att de finns många jobbtillfällen, de är aldrig fel med pengar. De är alltså under jullovet jag har tänkt jobba. Nu har jag tänkt göra klart lite plugg och sen om jag hinner ska jag skriva lite mer här. Bye!   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0