LISA - 14/12

Ännu en helg har passerat och nu är det nästan jullov också! Hejbara! I fredags jobbade jag några timmar efter skolan sedan for jag hem och åt go-middag. På kvällen var jag hos Elin och såg idol-final (och skämdes över Eriks flickvän som aldrig ville gå ner från senen?!?!). Lördagen bestod av sista inhandling av julklappar på stan (var hemma vid 12.00, snacka om effektivt!) sedan sprang jag även en runda. Kvällen spenderades med brudarna och en massa gott som skumtomtar, knäck, mandariner och bullar! Igår var jag bara sur och jobbig, typiskt söndagshumör som jag har VÄLDIGT svårt att vända mot ett trevligt och positivt.... Men kvällen avslutades med rolig träning och gott kvällsfika. Inte helt fel ändå.

Nu är jag i princip ledig kan man väl säga. Inget ansträngande kvar i skolan, oj så skönt! Längtar och laddar inför dundercupen på torsdag! Har hittat riktigt snygg utstyrsel...

Måste säga att jag är glad över min effektiva sida som jag oftast har. Slutade vid lunch och cyklade då till körskolan och fixade tillslut fordonsfasen. Hurra! Det går framåt. Nu är jag hungrig som en varg och väntar på mat. Ikväll ska jag gå en prommis till ica för att handla glögg och lite annat till julmyset som vi ska ha med klassen här på onsdag. Kanske ska göra lite julgodis också om jag ids.




Huvva vad blek jag känner mig när jag ser på sommarbilder som denna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0