JENNY 4 /12

Är fortfarande sjuk och mina ögon är fortfarande uppsvällda. Har nu under hela veckan haft uppsvällda ögonlock och feber på kvällen och nätterna. Men under dagarna är jag feberfri men lite hängig, konstigt att de kan vara så. Men jag stannade hemma från skolan idag för att se till att påskynda mitt tillfrisknande. Har varit alldeles för trött för att skriva någonting och har därför inte varit så aktiv här. Men jag har nu börjat på att skriva om mina egna erfarenheter av ortorexi så de kommer att komma upp innan veckans slut. De är svårt att skriva för de kan lätt bli personligt samtidigt som jag tycker att de är just då som de är mest givande och hjälpande för dem som är eller har varit i samma eller liknande sitts. Nu ska jag ta och äta lunch och sen gå och lägga mig igen, hoppas jag blir pigg till kvällen för då blir de om jag orkar kanske bio eller mys med brudarna.  


Hoppas på new moon eller luftslottet som sprängdes i helgen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0