JENNY - 22/12

Dan före dan före dopparedagen och nu längtar jag till julafton som ett litet barn! Har varit och klämt på julklapparna när mamma inte ser men jag har fortfarande ingen aning på vad de kan finnas där i, men jag kan lova att jag blir nöjd, för mamma lyckas alltid med att hitta de jag vill ha och behöver. Annars känns de skönt att få komma igång med träning, igår blev de en före frukost power walk och sen styrketräning på gymmet med fokus på rygg och axlar. Idag har jag haft vilodag och ska snart sätta mig och stretcha lite för att mjuka upp träningsverken, och i morgon blir de att fara till gymmet på morgon och köra lite kondition och ben träning.


Efter träning blir de att käka lunch med Empa på Waynes och sen fara till Skelleftehamn för att jobba på skärgårdshemmet. Slutar jobba vid 20.00 och då far jag hem till pappa för att mysa framföre tv, de är ju uppesittarkvällen, sen är de julafton! Jag har turen att få fira den med båda pappas och mammas släkt. På förmiddagen följer jag och min syster med pappa till farmor och farfar där resten av släkten är, sen där före kalle anka någon gång far vi (jag och Sara) till min moster där alla från mammas sida av släkten är. Kan inte bli så mycket bättre! 


Systeryster och jag förra julen =)

    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0