JENNY 2/12

Mina ögon sväller igen, mitt huvud väger ett ton, febern kommer krypande och illamående får mig snart att spy. Vette fan om de är svinsprutan eller om de är nått annat, för nu har mina ögon varit uppsvällda i tre dagar och de går knappt att få upp dom på mornarna och mot kvällen ser jag ut som en sönder flännad kines! Svin sprutan tog vi idag på skolan så de kan inte vara den som är orsaken till mina ögon och min trötthet, men febern och huvudvärken som jag nu har fått kan nog bero på den. Så de blir ingen träning idag heller, får hoppas att jag blir frisk snart, hatar verkligen att vara sjuk blir så fruktansvärt rastlös! Näe nu ska jag bädda ner mig i sägen och be till gudarna att jag är frisk i morgon.



Så här känner jag mig just nu...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0