JENNY - 20/12

Ursäkta min frånvaro här på bloggen men ni vet hur de är innan jul, massa uppgifter och prov i skolan som ska vara klara och göras, dundercupens intro ska fixas och matcherna ska spelas (skolans årliga innebandy turnering, med intro), julklapparna ska köpas och för att göra de hela lite mer komplicerat så har jag varit sjuk och de är inte förrän igår jag började känna mig frisk vilket betyder att jag har varit sjuk i mer än 2 veckor, jag som bara brukar vara sjuk max 3 dagar, aja är fortfarande lite snuvig men nu går de åt rätt håll iaf. Men nu är de jullov och jag kan inte beskriva hur skönt de känns! Att bara få slöa på dagarna och göra de man känner för och sen på kvällen dra ut på äventyr utan att behöva oroa sig för morgondagen, skulle lätt kunna vänja mig vid att leva så här!

Igår körde jag första träningspasset efter att jag har varit sjuk och de blev en mjukstart med lite styrketräning och då till största del mage rygg. Idag började jag dagen med ett skivstångs pass följt av 20 mins power walk. Känner mig inte riktigt redo för nått konditionspass än blir nog inte förrän någon gång under nästa vecka, tills dess blir de styrketräning och promenader.    

Btw fick just en uppenbarelse de är juh den fjärde advent idag, och bara fyra dagar till julafton, WEEIY! :D  Ikv blir de att köra julklappsspelat med favvo brudarna, och de här året hoppas jag att jag kommer hem med något annat en än som förra året brus C-vitaminer (tack hanna). HADE! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0