LISA - 3/2

Iskallt och snöstorm om vartannat. Visst gillar jag vintern, i alla fall ibland, men nej nu är jag less. Tänk vad skönt med gröna gräsmattor och varma solstrålar.

Inte mycket motivation alls just nu och därför blir det inte så många inlägg, känns liksom bara som jag drar ner mig själv ännu mer genom att skriva om det, som nu. Men så kan det ju kännas ibland. Bara bita ihop och plugga sista terminen nu som verkar bli den jobbigaste, vilket jag inte hade räknat med med tanke på att jag läser färre timmar. BLÄÄ. Överbelastad hjärna. Har bara en massa måsten i skallen. Saker att komma ihåg.

Tack och lov flyger tiden iväg. Sånt uppskattas enormt just dessa dagar. Nu ska jag försöka ta tag i plugget efter kaffe och macka pausen jag just tog. Så får det bli!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0