LISA - 29/9

Måste säga att jag har varit rätt effektiv idag.
Filosofi på skolan
Lunch
Provning och beställning av studentmössa (lite overkligt nästan..)
Cyklade hem och sprang en liten runda direkt, duschade sen
Skrev nästan klart engelskan, måste bara rätta till och fixa till det + träna så jag kan det utantill
Fikade och cyklade till körskolan
Terori
Hem och åt middag
Skrev om Gluten
Såg "den stora resan" på TV (vill också fara iväg sådär!!)
Och nu sitter jag här.

Ska läsa på lite om det vi ska gå igenom på teorin imorgon också hade jag tänkt. Känns bra att vara igång mer på riktigt med körkortet! Målet är att ta det innan februari ialla fall. Helst så snart som möjligt efter min födelsedag. Men vi får se hur det går...

Imorn har jag sovmorgon men det blir nog att skriva lite fillo. Alltid finns det något plugg man måste göra. Ingen rast ingen ro. Sen har vi friluftsdag med de andra FL-klasserna. Hoppas på nåt kul! Och att jag slipper lukta grillring på teorin direkt efteråt.



Vuogga i våras med klassen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0