LISA - 28/9

Status just nu: SEEEEEEEEG.
Kan nog vara bra för mig med en lite ofrivillig vila nu i veckan då jag inte kommer hinna träna så mycket. Ingen skivstång i varje fall då jag har teorin som gör att jag inte kommer hinna dit. Även om jag får mycket energi från träningen så är det nyttigt för mig att ta en paus ibland. Men lite ska jag nog hinna med, om jag känner mig själv rätt blir det kanske 2 träningspass och lite löpning ändå.
Har ialla fall lite att se fram emot i helgen. FL-fest fredag och sedan jobb 12-21.15 på lördag. Låter kanske konstigt men jag längtar lite till jobbet. Det var så längesen nu och det är skönt att veta att man får en slant! Sen får man ju träffa folk och vara social hela tiden, så det har sina fördelar även om jag ska vara där i princip hela dagen. Känns som jag har glömt massa PLU koder nu men konstigt nog brukar dom sitta när man väl ska knappa in dom, även om man inte jobbat på länge. Skumt! Sluttjatat om jobb nu.. Inte så intressant. ¨

Nu ska jag överrösta min seghet som bara vill släpa min trötta tråkiga hydda mot sängen och dra det röda fluffiga täcket över huvudet för att sedan sova i circa 4 veckor (då det är lov). Men icket! Nu är det hard work som gäller! Lite mer engelska och lite mer filosofi. SEN är det okej att sova. Vill läsa New moon också, är så trött på kvällarna så jag orkar aldrig läsa så mycket som jag vill. Måste ju hinna innan filmen!

 
Lite Hemavan med mycket snö och fint väder skulle få mig att må bättre :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0