LISA - 27/9

Har inte varit på världens bästa humör i helgen. Ska försöka rycka upp mig nu! Vill bara fylla 18 nu så man är på samma nivå som alla andra... Slippa vara lill-Lisa, nog för att jag vant mig med det men ändå. Vill ta körkort också. Var nyss ute och svängde lite, upp till solbacken och köpte en blomma med mamma. Och till veckan och nästa vecka ska jag gå teorikursen, känns lite halvdrygt men ändå skönt att komma igång mer på riktigt! Nej nu ska jag lämna datorn och filosofin ett tag, blir helt knäpp när man suttit och filosoferat. Tänk om alla filosofer kunde hålla med varandra, det vore väl enkelt? Nu måste jag packa ihop träningskläder sedan ska jag cykla och käka palt hos mormor med släkten! Gillar mormors palt så det blir bra. Får räkna med äkta paltkoma sen innan spinningen... haha! Kommer inte få mig upp på cykeln.

 
lilla Lisa, på vitberget tror jag faktiskt


Taggar för novemberlovet nu! Lite less på skolan nu när alla uppgifter växer på hög. Får tänka på att det är sista året! Galet..

Imorn drar jag och Jenny igång med tema! Det blir nog intressant.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0