LISA - 25/9

HELG!! Känns heeelt okej! Broarna var galet skönt att springa, längesen jag hade så lätta ben faktiskt. Det var nog skorna... (Materiallirare?) Nej men jag fick värsta endorfinkicken av det också, blev lite hög nästan! Haha =)
Stressa hem och duscha sen cyklade jag till stigs och fikade med klassen eftersom vi fått ett presentkort där när vi anordnade en spökstig. Kladdkaka med grädde och coffee blev det för mig! Mumma. Speciellt mitten av biten, perfekt kladdig. Är en riktig chocoholic. Sen har jag hyrt filmer med så vi får se vad det blir... Ska fortsätta med maten nu eftersom mamspaps är och spinnar! Blir grillad kyckling och lite smått och gott till det som jag ska fixa. Håller mig ifrån grillen tror jag, vill inte sabba kycklingen. Vore sorgligt.

Kan förresten slänga in receptet på "såsen" till som jag redan gjort. Mucho god enligt mig.

Lisas fetaoströra
Turkisk yoghurt
Mosad fetaost
Soltorkade tomater (i olja) som man klipper i små bitar
Salt och peppar
lite lite flytande honung

Välj mängder av allt själv utifrån egen smak. Bara att röra ihop och sen är det klart!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0