LISA - 24/9

Imorse tog jag vara på min sovmorgon och steg inte upp förrän halv 9, det behövde jag verkligen! Har slarvat senaste tiden och lagt mig lite för sent. Hade bara historia och sen var dagen slut! Åt lite vegkorv och mos sen var jag förbi stan för att titta på löpardojjor. Mina har gått sönder vid lillttårna på båda skorna så nu är det dags. Springer ju ändå endel så jag ser det som en god investering! Hittade ett par för 900 kr på stadium så det kändes typ okej, lite nedsatta  var dom dessutom.
 
     

Nu blev jag springsugen!! Får ladda lite till broarna imorn på skolan. Ska nog köra utan tid ändå. Får så lätt prestationsångest annars... Känner inte för det. Men vi får se hur jag gör! Springa ska jag då göra, även om det lät kul med inlines med... Känns dock livsfarligt för min del!

Ikväll blir det kombi! Är fortfarande sliten efter skivstång/puls i tisdags (som förövrigt var väldigt bra) men det ska nog gå att röra på sig ändå! Tycker träningsvärken släpper när man kommit igång lite.
Skulle egentligen ha pluggat filosofi hela eftermiddan, det var min plan. Prioriterade skoinköp istället!;)
Men i helgen SKA jag ta tag i det! Nu får jag inte smita undan längre...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0