LISA - 22/9

Var funktionär på sportscamp idag som var till för mellanstadieeleverna här i kommunen. Tyvärr kändes det väldigt oorganiserat. Dom kanske skulle ha planerat liiite bättre inför en sån grej men annars är ju idén kul så klart! Ska ta mig nåt att äta snart tror jag, känner mig helt snurrig! Lunchen var inte så stor så det kan bero på det + alla barn, man är inte van vid allt stoj! Sen blir det träning kl 18! Skivstång puls, nytt för i år med puls så vi får se vad jag tycker.. Men det låter väldigt bra i varje fall.

Blev verkligen seg nu... Need something to eat! Hoppas på nya krafter efter lite käk!



Skulle sitta fint med lite räksallad! Men det får bli en annan dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0