LISA - 18/9

Precis som Jenny har jag haft några härliga dagar i Ammarnäs med klassen. Dagar som innehöll växlande väder, vandring, tung ryggsäck, räkost, nudlar, gott och kallt (ibland för kallt) fjällvatten, fina vyer och världens bästa klass så klart! Blev väldigt lyckat tycker jag! Man kommer så nära det riktiga och verkliga livet på nåt sätt när man är isolerad från allt här hemma. Finns inte så mycket att göra mer än att äta, gå, tänka, prata och sova när man är bland fjällen sådär. Jag tror att det är väldigt nyttigt att uppleva det.

Tänker inte skriva så mycket mer om vandringen just nu, det blir ju bara en repris på det Jenny just skrev. Summan av kardemumman är i alla fall att vi hade det kanon i Ammarnäs! Sedan kan jag ju tillägga att jag har lite ont i framsida lår...





Tack klassen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0