LISA 11/9

Känns verkligen att man kommit tillbaka till verkligheten igen nu efter sommaren. För mig innebär det att det är jag och cykeln som umgås mest hela tiden. Till skolan-hem sen till träning-hem vilket innebär strax över 2 mil sammanlagt! Cyklar ju inte precis i tävlingstempo, man vill ju inte bli svettig till skolan... Men lite gratis motion utan att man knappt tänker på det, det är ju rätt bra ändå. Bara motvinden som kan vara jobbig, hate it!

Fast hade jag en sån här cykel skulle det kännas mer okej med motvind tror jag. Rätt cool!

Var på ett medel/puls pass på friskis innan middan. Roligt och bra tycker jag även om jag börjar tycka att skivstång och spinning är snäppet bättre. Man får liksom ta ut sig mer då. Ja ja, slut träningssnack! Åt just en väldigt god middag, grekisk pyttipanna. Riktigt smarrigt var det!
Ikväll blir det att hitta på något hos Malin, kanske film och nåt gött till det?






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0