JENNY

Tjenis! Det är jag som är Jenny Sofia Furberg. Här har ni lite allmän fakta om mig. Jag är född och uppväxt i Örviken men nu bor jag mitt i smeten med mamma, och i Skelleftehamn med pappa. Jag går tredje året på Anderstorpsskolan friluftsliv ledarskap, och har alltid varit mycket intresserad av att sporta, av musik, mode och trevligt umgänge. I samband med skolstarten så började jag simma och spela fotboll har även haft en mycket kort innebandy karriär, men de var simningen som blev min stora passion. Så jag slutade fotbollen när jag gick 8:an för att satsa på simningen, men drabbades kort där efter av olika skador som gjorde att jag var tvungen att sluta, och jag har inte kommit tillbaka sen dess. Men nu tränar jag på egen hand genom att gymma, gruppträna, springa och simma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0