JENNY - 29/9

 Idag efter skolan for jag och Rebecca ut på en lite löparrunda. De är alltid skönt att få komma ut å springa lite speciellt när man har sällskap. Vi sprang en runda på ca 5 km och mitt upp i stannade vi upp och körde lite intervaller och lite styrkeövningar. Ibland kan jag tycka att de är skönt att få fara ut och springa själv och få rensa alla tankar osv. Men när man har någon att träna med får man ut så mycket mer av träningen. Man sporrar varandra och vågar ta ut sig mer, eller så funkar jag iaf. Så ett riktigt bra tips till alla er som vill komma igång, skaffa en tränings kompis! Efter träningen, blev det middag och sedan iväg till frissan för att klippa mig. Klippte bara topparna så de syns inte så mycket men de känns betydligt fräschare. Det som vart kvar av kvällen, har jag spenderat här framför datorn för att skriva klart alla tusen uppgifter som vi har nu. Men jag måste säga att jag har varit flitig i kväll och gjort bort det mesta. Men jag ställer ändå in coren som jag hade tänkt köra i morgon på morgonen och försöker komma igång med filosofin i stället. Har ändå träningsverk som bara den så de passar bra med lite vila i morgon. I morgon blir de FL – dag, och mys med tjejerna i klassen på kvällen=)   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0