JENNY - 28/9

Måndag ny vecka nya tag och schemat är redan fullproppat!


Idag: Filosofi, tandläkaren (den 21 oktober ska jag dra ut två visdomständer och få en bettskena) boka klipp tid, gymma, armar, axlar, mage och rygg, plugga.


Tisdag: Filosofi, nkb, plugga, klippa mig, springa med Rebecca, plugga.


Onsdag: Core, friluftsdag, plugga eller hitta på nått med någon trevlig typ.


Tordag: Nkb, historia, friluftsliv, plugga, box?


Fredag: Core, samhälls idrott, FL - fest.


Lördag: Jobba, slöa, hitta på nått med någon trevlig typ.


Söndag: Sova ut, plugga, jobba, box.    


 Ja det är alltså så här de är att vara mig under vinterhalvåret. Men förutom allt plugg så gillar jag faktiskt att ha saker planerade. Då har man som någonting att se framemot, och de går lättare att göra bort alla tunga saker när man satt ut en tid för att få de bort gjort, vilket gör att man får mer tid till roligare saker. Sådan är jag i alla fall. Men jag är även sån att när saker inte blir som jag planerat kan de bli lite kaos i knoppen och jag blir stressad och lätt irriterad. Men alla har vi våra saker vi måste bli bättre på, de gäller bara att bli medveten om dem och veta hur man ska kunna bearbeta dem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0