LISA - 9/10

Ville till skolan imorse men insåg att det var smartare att stanna hemma. Missade förhoppningsvis inte alltför mycket. Känner mig lite bättre nu. Inte samma huvudvärk och knappt någon feber. Fryser inte lika mycket heller. Antingen är jag på bättringsvägen och hade bara nån väldigt tillfällig sjuka eller så blir det värre. Hoppas på det första! Hostar dock endel så det är inget annat än vila som gäller. Tråk tråk. Jag hatar att bara ligga inne och längta ut. Igår var jag för sjuk för att orka göra något alls men idag är jag sådär på gränsen, när man nästan känner sig frisk men vet att man måste ta det lugnt. Kan åtminstone läsa och göra lite skolarbete. Det är inte så synd om mig.. Bara så det känns.

Nu ska jag nog ta mig lite lunch. Tack och lov har jag återfått min matlust idag! Halleujah! Jag är ju alltid hungrig i vanliga fall. Älskar god mat! =)

Bjuder på en söt ätar-bild på mig själv..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0