LISA - 8/10

Jag är sjuk.
Sovde oroligt hela natten, vred och vände på mig ständigt och småfrös. Vaknade med ordentlig huvudvärk och lite feber. Och jag som äntligen var på toppenhumör.  Ingen träning blir det heller. Det var det första jag tänkte på, att jag inte skulle hinna träna skivstång nu på ännu längre tid. Dumt Lisa! Men sen tänkte jag om. Det är väldigt uppenbart att man inte träna när man mår såhär. Jag har spenderat dagen med massor av kläder liggandes i sängen, druckit några liter vatten. Hoppas verkligen att det inte är svinis för jag har inte tid att vara sjuk nu! Massor av saker att göra och roliga planer i morgonkväll...

Men det ger inget att vara bitter över det. Som tur är brukar jag inte bli sjuk särskilt ofta. (Peppar peppar!) Det är verkligen sällan jag gör såhär lite, orkar knappt läsa för huvudet gör så ont. Annars hade jag kunnat göra lite skolarbete men jag vet inte om jag orkar. Så min kväll fortsätter väl ungefär såhär.. Om jag blir piggare kanske jag skriver om effekterna av rökning, men förmodligen kommer det i helgen i stället. Vill vara frisk imorn så nu ska jag inta vågrätt läge igen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0