LISA - 5/10

JAG ÖVERLEVDE ENGELSKATALET! Yes, det är sant.
Nej, så hemskt var det ju faktiskt inte. Men lite smånervöst innan tyckte då jag och Linn. Känns i alla fall underbart att det är gjort nu. Har även skrivit klart filosofiuppgiften. Eller jag känner mig liksom aldrig klar med den typen av uppgifter men nu kommer jag verkligen inte på nåt mer att skriva. Alltså - klar! Bara att börja på nästa nu då...

Himla sug efter studenten nu. Tänker på det hela tiden. Kommer bli tråkigt att lämna finaste klassen men framför allt skönt att få göra nåt annat än det man nu har vant sig vid att göra sen man var typ 7 år... Vill bara ut och se världen! Tur att jag har rätt bra pli på min ekonomi och sparar. För jag ska inte sitta hemma och ruttna när jag går ut skolan. Skriv upp det!

Snart mat hos söt-farmor. Det var inte igår så det blir mysigt. Måste hinna övningsköra ikväll också! Har 1:a lektionen på onsdag. Hur ska det gå? Borde kanske börja göra faser nu också? Man kan ju inte säga att jag är sysslolös just nu precis! Men egentligen gillar jag ju att har fullt upp så jag ska väl inte klaga. Hatar nämligen att vara rastlös.



Kanske volontär på barnhem eller skola i något Afrikanskt land? Har länge velat det. Har kollat upp olika organisationer m.m men det är så svårt! Dessutom är det inte gratis heller. Men jag tror att det är värt det. Det är verkligen något jag vill göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0