LISA - 30/10

Igår blev det som sagt en dag i Luleå. Riktigt trevligt! Blev några inköp också, inte dumt alls. Idag har jag varit förbi ica och skrivit upp mig på lite jobbtider kring jul och nyår. Ska bla jobba julafton! Tyckte att det var lika bra, 9-14 känns ju som en väldigt okej tid. Och pengarna är ju inte heller fel. Sen fick jag skynda mig för att hinna till coren. Dusch och bastu efteråt sen fika med Elin på Waynes. Väldigt mycket folk! Men gott fika som vanligt och trevligt sällskap. Köpte te också, nästan helt slut hemma så det behövdes. Blir nog en kopp efter maten. Jaja, nu ska jag snart börja förbereda mig inför kvällen. Maskerad och grejer ju! Själv ska jag vara hippie, har lite problem med vad jag ska ha på fötterna. Barfota/sandaler känns väldigt kallt.. Inget partande för min del men det blir nog kul ändå. Synd att man inte är 18  och får gå ut med dom andra sen.

Längtar till 29 december rätt mycket måste jag säga......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0