LISA - 28/10

Min hals ville tydligen inte lyssna på mig. Så, ingen träning nu på ett par dagar... Börjar verkligen se ett mönster nu, som inte är positivt. Men det är inte mycket att göra annat än att vila från träning och hoppas att jag slipper denna utdragna förkylning någon gång. En promenad med mamma blir det i varje fall, bättre än inget.

Idag har jag och Jenny skrivit ihop lite om enkäterna som vi delade ut. Känns bra att det är gjort, då är det bara att lägga upp här nästa vecka! Vår planering är så bra måste jag säga, nemas problemas än så länge! Vi hann även äta lite varma mackor och satsumas innan jag var tvungen att skynda mig till körskolan för lektion. Bokade även in allt som ska göras, inklusive uppkörning och teori.... Spännande. Känns väldigt konstigt dock. Nix, nu är det promme som står på schemat. Kom ihåg reflex människor! Gärna en sån här fräck neongul väst, dom är bäst. (Kul rimm..) Känner mig lite fånig i en sån, men brukar ha det när jag springer. Ja nu hamnade jag på massa sidospår, as usual. Ikväll är det greys, yey! Och imorn ska jag shoppa i Luleå. Förutom halsen mår jag prima.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0