LISA - 26/10

Har tagit det rätt lugnt idag. Passar på att njuta av ledigheten och slippa den vanliga stressen. Hur skönt som helst! Uppskattar det verkligen! Största delen av dagen spenderades på körskolan tillsammans med Ollemannen där jag gjorde klart A-fasen. Så då är då den gjord. Funderar på att fara dit imorn med, lika bra att göra bort lite teori nu när jag har tid och ork. Gillar dessutom kaffemaskinen och frukten som är gratis. Värre kan man ju ha det en grå måndag. Kom just hem ifrån en rask prommis med padre. Nu blir det fruktsallad och lite bokläsning tror jag. Rätt skön dag faktiskt och jag är på ovanligt bra humör. Läget är stabilt kan man väl säga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0