LISA - 2/10

Tiden går så fort (när man har roligt?). Nu är det alltså oktober vilket betyder att det i princip är vinter. Känns i alla fall som vinter på mornarna. Sinnes så kallt det kan kännas... HUR ska jag överleva en hel vinter är alltid frågan jag ställer mig när tempen sjunker under 5 plusgrader. Huttrar som en liten chihuahua (jo det stavas så, har kollat upp det) och tar på mig fleece och tofflor när jag kommer hem. Händerna är förmodligen allra kallast och dessutom torra och eländiga. Men det finns ju fördelar med vintern också, som inte betyder cykla i snöstorm svettig och ilsken. Och den fördelen är skidor. Men då ger det ju ändå inget att bo här eftersom skidåkning är rolig i fjällen och inte på vitberget. Så det skiter sig ändå!
Nu har pessimisten i mig fått ta ut sina vinteraggresioner lite så nu kan jag istället fokusera på det positiva.

Fredag, helg, FL-fest, jobb (=pengar!!!), spinning! Såna härliga saker finns det ju att tänka på istället. Har varit duktig i veckan och pluggat, varit på teori och hoppat över träning. Sprang i tisdags och idag så lite har jag hunnit klämma in. Nästa vecka ska jag i alla fall på ett skivstångpass då teorin blev flyttad. Blir nog bra.

Nu ska jag nöta lite bloglovin och sen äta mat, fixa mig lite och dra till Jenny som ska köra till festen! Kanoners=)



Haha.. Jag var tvungen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0