LISA - 16/10

Det var kul med cirkelträning/bootcamp på gympan. Skönt att använda kroppen efter långvilan. Blev en prommis före middan också. Åt jättegod paj och sallad till middag. Mums.. Ikväll ska jag se idol, det är ju MJ-tema så det får jag ju inte missa! Hoppas Mariette, Tove och Erik fortsätter vara bäst. Då är jag nöjd. Imorn ska jag kanske på stan och köpa en vinterjacka. Sen har de en typ av jibbtävling på torget där min bror och hans kompisar ska raila och lite sånt. Vet inte riktig vad det är för nåt men det är ju kul med lite happenings på vårt döda torg, så jag ska nog förbi och kolla. Är sugen på bio också, "bröllopsfotografen". Verkar riktigt skön tycker jag! Men vi får se. Blir inte mycket skolarbete i helgen i alla fall och det känns som att jag verkligen behöver en paus. Kanske lite lite svenska, så slipper jag stressa till veckan. Men det ska inte ta upp hela helgen, det är en sak som är säker!

En vecka till lovet nu, bara jag som tycker att tiden går läskigt fort?  SJUKT. Snart är det jullov vilket innbär sista terminen innan studenten. Just nu känns det helt okej... Är galet less på allt skolarbete.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0