LISA - 15/10

Blir ett kort inlägg! Var verkligen vrålhungrig när jag kom hem från teorin idag. Pannkaka till lunch och det står man sig ju inte sådär jättelänge på precis. Så det satt fint med middag! Nu ska jag börja nöta teori själv istället. Kommer bli jobbigt men det ska ju göras för jag vill verkligen ha körkortet så snabbt jag bara kan. Har typ skrivit klart filosofin nu, kanske lägger till lite smådetaljer men annars så är det färdigt. Har även skrivit loggbok till projektarbetet. Måste kolla igenom lite engelska också innan jag lägger mig. Är rätt nervös inför provet imorn, kan bli riktigt svårt. Men nu ska jag inte tänka så mycket på det. Framför allt så är det ju helg imorn!! Eftersom jag hade en trist helg förra veckan vill jag helst inte sitta hemma och ha tråkigt även den här helgen. Har i alla fall tänkt göra nåt med tjejerna på söndag så det blir nog bra.

Nu ska jag ut och gå en kortis. Hinner inte så långt, men vill verkligen röra lite på mig. Så blir det! Sen engelska och natti natti. I helgen kanske jag skriver nåt angående hälsa, har verkligen inte hunnit i veckan.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0