LISA - 14/10

Hann både övningsköra och skriva filosofi i morse då vi hade sovmorgon. Det kändes bra! Det gäller verkligen att nyttja tiden när man har mycket samtidigt. På skolan gjorde jag bort svenska redovisning också. Inte så svårt men alltid skönt att bocka av saker tycker jag. Sedan cyklade jag direkt på teorin, känns skönt att det är sista imorn! Hann dessutom skriva lite filosofi nu ikväll med, så nu är det bara sista finliret kvar. Borde egentligen träna på engelskan på nåt sätt också, men jag vet inte riktigt hur.. Kanske bara ska hoppas på att det går vägen ändå. Imorn ska jag sova till minst 8. Brukar ju inte uttnyttja mina sovmornar till att sova så imorn ska jag göra det! Ska njuta av en god frukost i lugn och ro också. Sånt gillar jag. Lär ändå vakna av min ena broder. Han har en tendens att snooza väldigt länge och brukar inte stänga av väckaren direkt han hör den.. Tror det blir att sova med öronproppar!

Nu har jag bokat träning till nästa vecka, gissa om jag längtar! Var så längesen jag hade en vanlig träningsvecka nu. Visst är det viktigt att vila, men nu får det vara nog med heltidsvilan (i alla fall från och med nästa vecka)! Jag vill använda mina muskler. Bara min hosta försvinner så.





Pastasallad på stranden.... Jo, sommaren är verkligen över nu och den känns väldigt långt bort.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0