LISA - 10/10

Min dag i punktform:

  • Frulle
  • övningskörde med padre
  • kaffestund med macka och daimbit!
  • började på A-fasen (som jag senare råkade sabba.......)
  • gick väldigt långsam promenad vid älven med massor av kläder för säkerhets skull. Oj vad jag behövde det, frisk luft och solljus!
  • Farmor och Folke var här och åt middag och fikade. Gott!
  • började på A-fasen en gång till... Lite smådrygt att börja om med tanke på att jag hunnit en del.
  • Och ja, det är väl det jag har gjort fram till nu. Tiggt lite godis av min bror. Fixat fruktsallad och te.

Ingen jättespännande dag, men har gjort lite nytta ändå. Nu vill jag bara slippa den här hostan för jag känner mig typ frisk i övrigt, vilket är kanon! Nu ska jag fortsätta med fasen. Det tog en himla tid. Är kanske lite ofokuserad också. Så är det.



Blir ännu en bild från klassbloggen. Har nämligen inga bilder på den här datorn än.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0