JENNY - 22/10

Hej, jag lever och jag skriker inte av smärtor heller. Att dra ut visdomstanden var inte så smärtsamt som jag trodde. Jag kan inte påstå att de är skönt precis. Sprutorna var lite obehagliga och även knaket när tanden skulle dras ut, men annars gick de hela väldigt fort. Lite jobbigt är de att de aldrig vill sluta blöda, och jag börjar få lite ont i magen för att jag har svalt blod. Men annars har jag inte så ont, de enda är att de dunkar lite och de är svårt att tugga någonting fast, så de blir att köra på blåbärssoppan till det har lugnat ned sig. Tror att de kommer att kännas mycket bättre redan i morgon. Efter tandläkarbesöket gick jag hem till pappa och var där hela eftermiddagen, har så svårt att hinna med att fara ut till pappa i skelleftehamn eftersom på veckorna är de fullt upp med skola, träning och plugg och på helgerna så jobbar jag. Jag ska försöka se till så att jag kan vara där oftare. Nu är jag hemma i stan och i kväll ska jag bara ta de lugnt. Jag ska skriva klart på svenskan och sen se inlåst. Sen är det bara en skoldag kvar innan det blir lov! Lovet kunde inte komma mer passande kan ja lova!   


Ungefär såhär glad är jag för att de är lov! bwt vad mörkt hår jag hade!!
(avslutningsmiddan i 9:an)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0