JENNY-21/10

Detta kanske är det sista inlägget jag gör med tanke på att imorgon är min domedag! För i morgon kl 12.30 ska jag dra ut två av mina visdomständer som ännu inte vuxit ut. Jag har aldrig dragit ut en tand förut så jag har ingen aning om hur de kommer kännas, men jag kan säga att tanken av sprutor i käften, att de måste kutta upp mitt tandkött för tänderna har inte vuxit ut än, och känsla av att hela huvudet knakar när de ska dra ut tänderna med en fet tång är inte så mysig! Plus att alla hela tider håller på att skrämma upp mig med olika skräckhistorier om hur ont de kommer att ta, att de kommer bli infekterat, blöda, svälla upp och att jag inte kommer kunna äta på flera dagar, de gör inte att de känns så mycket bättre om jag säger så! Men de kommer nog att gå bra ändå, hoppas på en bra bedövning och sen så ska jag skruva upp högsta volymen på iPoden för att slippa höra alla ljud. Aja nog om detta. Idag hade jag sovmorgon till 11.40 väl på skolan hade jag en svenska bok redovisning, och en redovisning av ett grupparbete på historian, och nu såhär på efterhand känns de som att de gick rätt bra ändå. Efter skolan drog jag och Emil på gymmet och jag bänkade för andra gången i mitt liv, och jag tog 50 kg! Känns ändå rätt bra för att vara första gången som jag prövat på det seriöst. Nu är målet att klara av att bänka min egen kroppsvikt på 60 kg. Efter gymmet bar de av till Julia för att ha tjejkväll med tjejerna i klassen. De åts tacos och en mycket god efterrätt med varma bär med vit choklad och glass. De är alltid lika kul att umgås med tjejerna, vi är en härlig blandning, ett skönt gäng helt enkelt. Näe nu ska jag ta och krypa under täcket och inte försöka tänka på morgondagens tandläkarbesök. Godnatt!



Ni får hålla tummarna att jag överlever morgondagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0