LISA - 16/11

Helgen bestod av bl.a riskettan och spinning på fredagen, jobb på lördagen och plugg, promenad och övningskörning på söndagen. Ställde in gårdagens spinning då jag kände av halsen. Har börjat lära mig vila nu..
Dagen har varit lugn och skön. Fick skjuts till och från skolan av snälla Elin. Slapp halka ihjäl mig med cykeln alltså. På hälsopedagogiken gjorde vi en "tv-show" om sex och samlevnad, spännande! Haha, nej men det var rätt kul faktiskt. Sjuk lärare på engelskan så vi såg lite av musikarnas spelning och sen jobbade vi själva en timme. Har just ätit korvstroganoff och nu sitter jag här och ska fortsätta med pluggandet. Less är bara förnamnet men what to do. Sista året så det är bara att bita ihop och hoppas att man fortfarande är vid liv på själva studentdagen! Blir nog en liten promenix ikväll tror jag.

Liten uppdatering från mig alltså. Har inte blivit nåt projektskrivande i helgen men det kommer kanske lite i veckan!



Längtar efter mina tjejkompisar! Tur att jag får träffa några i helgen när vi ska på bio.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0