JENNY 1 / 11

Nu är min dator äntligen fixad! Är dock lite små jobbigt att jag inte har kunnat göra bort nått skolarbeta under lovet, så de kommer nog att bli en stressig vecka! Jag som hade planerat att göra bort massa saker så att jag skulle slippa att måste stressa, och för att kunna få mer tid över till att skriva på temat själkänsla som vi drar igång med i morgon. Men jag har lyckats förr så jag får väll försöka lyckas igen, jag jobbar trots allt rätt bra under press, fast de är väldigt slitsamt i längden. Nog om de, halloween var kung! Massa trevligt folk, dans och roliga utklädnader, kan inte bli så mycket bättre. Var dock rätt sliten igår med tanke på att jag kom hem efter 3 någon gång och började jobba 8. Så efter jobbet for jag hem och sov, sen blev de pizza, emil ,film popcorn, och kvällen avslutades med att köra hem pappa och Karin till hamn, där vid 1 någon gång. Vi svängde även förbi rebbo å empa när vi lix var i hamn, innan vi begav oss hem för att sova. Idag har jag inte gjort annat än att jobba och träna. Blev att löpa och köra lite arm. Nu ska jag sova och förhoppningsvis vakan upp utvilad i morgon, god natt =)    

Nu kan snön gärna få komma =)  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0